Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • jolovjolov
    Deltagare
      Antal inlägg: 2

      Hej – igen!

      Är det flera än undertecknad som haft problem med att CONNECT klipparen, plötsligt, inte längre är ansluten?
      När jag försöker “para” den igen avbryts den processen. Likaså om jag försöker ta bort det gamla kontot för att skapa ett nytt?

      Återigen, alla råd och tips emootagse tacksamt!

      jolov 😉

      GustavGustav
      Deltagare
        Antal inlägg: 6

        Har fått så massor av gånger. Men har då inte parat om den. Utan har bara väntat så brukar det komma igång efter ett tag. Nån gång om den stått parkerad i laddstationen har jag startat den från klipparen och sen har Connect kommit igång.

        Det lilla jag hunnit testa så verkar det hittills fungera stabilare efter uppdateringen av appen som kom för nån vecka sen. Innan var det nästan hopplöst. Oftare inte ansluten än det fungerade.

        MethanoloverMethanolover
        Deltagare
          Antal inlägg: 1

          Fick detta svar från Hva supp:

          Det har varit ett serverfel hos Husqvarna har orsakat detta men har du fortfarande inte fått tillbaka kontakten med klipparen kan du göra följande.

          Gå in i menyn på klipparen under Tillbehör – Automower Connect avmarkera bocken i rutan….markera tillbaka bocken i rutan och gå nu ur menyn , trycka start och stäng luckan.

          Krysset vid staplarna kommer att vara borta eller försvinna inom 1 timme. Du har nu åter kontakt med klipparen.

          Fortsatt trevlig sommar

          Med Vänlig Hälsning

          Jeanette

          Konsumentkontakt

          Husqvarna Svenska Försäljning

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.