ANNONS

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: E9

E9 1 vecka 6 dagar sedan #1

  • Texi
  • Texi Profilbild
  • OFFLINE
  • Inlägg: 12
Hejsan!
Efter ett antal upprepade strömavbrott- pga JFB löste ut gång på gång, men felet är lokaliserat och förbrukaren med fel är bortplockad -, så kan jag inte trolla bort felmeddelande E 9. Roboten vägrar göra någonting öht och lösenordet är rätt. WiFi lösenord är också rätt, men trots repeater har den ändå jättestora svårigheter att ha kontakt med nätverket. Men det är ett annat problem. Det står i manualen att jag skall kontakta serviceombuden. Med tanke på hur snabba och kompetenta de är så är jag ganska tveksam. Har någon lösning på problemet?
Fungerande lösning tas emot tacksamt!
Mvh Texi
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

E9 1 vecka 2 dagar sedan #2

  • Texi
  • Texi Profilbild
  • OFFLINE
  • Inlägg: 12
Halloj!
Problemet är löst.
Det visade sig att min wifi extender hade inte kontakt med roboten under en längre tid och framförallt så "nollades" anslutningen till roboten iom strömavrotten. Då låstes klipparen helt, som det vore stöldförsök.
Den engelska supportsidan (förfrågan skickade jag via deras hemsida, där även klipparen är registrerad -- account.worxlandroid.com/login -- svarade ganska snabbt och skickade upplåsningsfilen som via en USB-sticka låste upp roboten.
Den svenska supporten behövde någon dag till och så att jag styrker ägarskapet.
Så ni behöver inte fundera på en lösning, den klipper nu.
Ha det gott! Mvh texi.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.
Go to top