Allt om robotgräsklippare Forum Robotgräsklippare Husqvarna Automower® Driftsproblem 308 larmar “klipparen lutad” på plan mark

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • stige.nilsson@telia.comstige.nilsson@telia.com
    Deltagare
      Antal inlägg: 2

      Ofta på morgonen står den utanför sitt hus och larmar på ” klipparen lutad”.
      Oftast startar den när man har kvitterat felet men ibland kommer felkoden “lutad” upp. Då får man vänta ca en halv timme och sedan kan man starta om den.
      Någon som råkat ut för detta?
      Klipparen köptes i våras och felet har påpekats till service men de hade inte hört talas om det.

      / Stig

    Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.