Hej!
Vi är en grupp studerande på KTH som jobbar med ett projekt tillsammans med Husqvarna. Projektet går ut på att ta fram ett koncept till ett hus/garage för en robotgräsklippare.
Vi skulle uppskatta om ni tog er 5 min för att svara på några enkla frågor.
https://sv.surveymonkey.com/r/JPX6YQC
Tack på förhand!