Hej !
Jo grannens Hva tuffar på ostört, bara min Worx som får problem när den närmar sig grannens gränstråd. Vi har små ytor där tomterna gränsar mot varandra, så flytta tråden 4 m är inte en bra lösning.
Vi har idag varit hos Hva återförsäljaren för tips å råd, å han tyckte ju att jag skulle sälja min Works å köpa en Hva !
Enkel lösning, men inte kostnadseffektiv för mig.
Vi löser det med delad klipptid, med en veckotimer på grannens Hva !